BREAKING NEWS KAY DE WOLF

KAY DE WOLF FOCUST OP HERSTEL NA TEGENSLAG IN MXGP VAN ITALIË

Nestaan Husqvarna Factory Racing bevestigt dat Kay de Wolf de komende MXGP van Portugal zal missen als gevolg van een enkelblessure die hij opliep tijdens de MXGP van Italië in Montevarchi.

Na verdere medische evaluaties is de beslissing genomen dat de Nederlander zich eerst zal focussen op zijn herstel alvorens hij terugkeert in competitie. Hierdoor zal De Wolf de komende rondes van het FIM Wereldkampioenschap Motocross aan zich voorbij moeten laten gaan, terwijl het team zijn vooruitgang nauwgezet blijft opvolgen.

De blessure onderbreekt een tot dusver veelbelovend debuutseizoen in de MXGP voor de 21-jarige rijder. Hij staat momenteel in de top vijf van de tussenstand van het kampioenschap en vierde onlangs nog zijn tweede MXGP-podium van het seizoen in Letland.

Photocredits – Full Spectrum Media

Terug naar nieuws overzicht